1 år

Eftersom bloggen blir 1 år idag, så tänkte jag skriva lite "dirty facts" om mig själv. Nej skoja bara! Men det vill ni allt veta va? ;) Men i alla fall så tänkte jag faktiskt skriva lite fakta om mig själv, så att ni kan lära känna mig lite bättre. Typ lite "funny facts". Så mycket kan jag faktiskt bjuda på mig själv. Så på med säkerhetsbältena för nu kör jag!
1. Jag har de mest konstigaste smeknamnen, som Ubbe, Urre, Urban, Urbanien Ubb, Ebo, Bobbo, Ebb, Ebb och flod och Bebben. Ja, jag tror det var alla och fråga mig inte varför jag blir kallad t.ex. Urbanien och Ebb och flod.
2. Jag ÄLSKAR att läsa böcker. Har typ läst 95 böcker på tre och ett halvt år.
3. Jag föddes i bilen på väg till BB.
4. Jag anser själv att jag är typ den mest jobbigaste personen i hela världen.
5. När jag var liten gillade jag Elvis Presly för att jag tyckte han var cool, men jag hade typ bara hört en låt med honom.
6. Jag brukar söka på mitt namn i jämna mellan rum på google, för att se om det kommer upp någonting om mig.
7. Tycker det är roligare att städa andras rum än mitt eget.
8. Tycker det är patetiskt med såna som lägger upp på facebok; Gilla om du tycker jag är något minsta snygg.
Då tänker jag; Vadå uppmärksamhetsbehov?
9. Jag gillar inte att kolla på Mr. Bean, för jag tycker bara synd om honom när han gör bort sig.
10. Jag vill inte födda barn eftersom att jag är så rädd för smärta, utan jag vill adoptera i stället.
Eftersom bloggen blir 1 år idag, så tänkte jag skriva lite "dirty facts" om mig själv. Nej skoja bara! Men det vill ni allt veta va? ;) Men i alla fall så tänkte jag faktiskt skriva lite fakta om mig själv, så att ni kan lära känna mig lite bättre. Typ lite "funny facts". Så mycket kan jag faktiskt bjuda på mig själv. Så på med säkerhetsbältena för nu kör jag!
1. Jag har de mest konstigaste smeknamnen, som Ubbe, Urre, Urban, Urbanien Ubb, Ebo, Boboo, Ebb, Ebb och flod, Ebbi, Ebbis, Ebkin, Aboboo, Beboo, Ebbsan och Bebben. Ja, jag tror det var alla och fråga mig inte varför jag blir kallad t.ex. Urbanien och Ebb och flod.
2. Jag ÄLSKAR att läsa böcker. Har typ läst 95 böcker på tre och ett halvt år.
3. Jag föddes i bilen på väg till BB.
4. Jag anser själv att jag är typ den mest jobbigaste personen i hela världen. jag kanske överdriver lite.
5. När jag var liten gillade jag Elvis Presly, för att jag tyckte han var cool, men jag hade typ bara hört en låt med honom.
6. Jag brukar söka på mitt namn i jämna mellan rum på google, för att se om det kommer upp någonting om mig.
7. Tycker det är roligare att städa andras rum än mitt eget.
8. Tycker det är patetiskt med såna som lägger upp på facebok; Gilla om du tycker jag är något minsta snygg.
Då tänker man ju bara; Vadå uppmärksamhetsbehov?
9. Jag gillar inte att kolla på Mr. Bean, för jag tycker bara synd om honom när han gör bort sig.
10. Jag vill inte födda barn eftersom att jag är så rädd för smärta, utan jag vill adoptera i stället.
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0