1 december :D

Nu har jag sätt årets första avsnitt av  julkalender "Tjuvarnas Jul". Den verkar bra. Brukar kolla på julkalendern varje år, förutom det året då det var "Skägget i brevlådan". Ni kanske undrar varför jag kollar på julkalendern, för den är ju mer riktat till barn. Jag gör det för att jag tycker det är något som hör ihop med självaste julen, att man går och väntar och så vips så är det jul. Jaja, det är svårt att förklar.
Kan inte fatta att det bara är 24 dagar kvar till julafton! Jag längtar!!!
Nu har jag sätt årets första avsnitt av  julkalender "Tjuvarnas Jul" på svtplay. Den verkar bra. Brukar kolla på julkalendern varje år, förutom det året då det var "Skägget i brevlådan". Ni kanske undrar varför jag kollar på julkalendern, för den är ju mer riktat till barn. Jag gör det för att jag tycker det är något som hör ihop med självaste julen, att man går och väntar och så vips så är det jul. Jaja, det är svårt att förklar.
Kan inte fatta att det bara är 24 dagar kvar till julafton! Jag längtar!!!
/Kram Ebba <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Håller med dig Ebba, det hör till att man kollar på julkalendern! :D

2011-12-02 @ 17:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0