Julhandlat lite idag

Tidigare idag var jag i Eskilstuna med mamma, Olivia och Douglas för att köpa de sista julklapparna, lite så där innan jul. Känns skönt och ha det avklarat och nu är det nästan bara att räkna timmarna till den 24 december. Längtar!!!
Unnade mig själv en jättesöt mustasch ring från "Ginatricot".
Tidigare idag var jag i Eskilstuna med mamma, Olivia och Douglas för att köpa de sista julklapparna, lite så där lagom innan jul. Känns skönt och ha det avklarat och nu är det nästan bara att räkna timmarna till den 24 december. Längtar!!! Sedan var det bara att ge sig hemåt för att julstäda.
Unnade mig själv en jättesöt mustasch ring från "Ginatricot".
JULKLAPPAR!!!
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0