Lucia idag :)

Skolans luciatåg gick bra, bara att vi sjöng lite fel på en sång. Men annars gick det fint, fint. Sen så sjöng jag ju solo på "Last Christmas", det gick väl sådär. För det första sjöng jag för fort i början och jag darrade på rösten, för att jag blir så himla nervös och sedan kom jag in fel på ett ställe. Men det var flera som sa att de tyckte att jag sjöng bra. Så det kanske inte var så kast som det lät i mitt huvud. Sedan så ska jag sjunga "Halleluja" med Stella på skolavslutningen. Fattar inte varför jag utsätter mig frivilligt för sånt här! Jag vet ju att jag blir jätte jättenervös, det går inte ens att beskriva. Det värsta är att det inte släpper efter att jag har sjungit några rader utan nervositeten sitter typ kvar i hundra år. Hatar mig själv!
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0