Skolans julmarknad

Idag går jag i skolan från halv tre till klockan sju. På grund av att min skola ska ha en julmarknad. Pengarna som vi ska ha samlat in under eftermiddagen ska gå till skolans fritidsgård eller vad man ska kalla det. Det påverkar inte mig så mycket eftersom att jag är typ aldrig där. Är inte alls taggad på att stå och sälja betongljus, som min klass har fått i uppgift att göra. Skit samma jag får väl helt enkelt göra det bästa av situationen och stå där med ett leende på läpparna.
/Kram Ebba <3

Kommentarer
Postat av: line

GUD VAD FIN BILD!!!!!!!!! ♥♥♥

2011-12-20 @ 14:03:21
Postat av: Emma

Du är så söt Ebba! :)

2011-12-20 @ 19:33:15
URL: http://photobyemma.devote.se
Postat av: j

fina ögon du har , asfin färg , du är söt hela du , kram på dig :)

2011-12-21 @ 12:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0