Rolig text

Hitta en lite rolig text på internet, som jag vill ta del av till mina älskvärda läsare.

 

Tjejen: Hej...

Pojken: Äntligen,jag har väntat riktigt länge nu.

Tjejen: Vill du att jag ska gå?

Pojken: Nej,var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.

Tjejen: Älskar du mig?

Pojken: Självklart,alla tider på dygnet.

Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?

Pojken: Nej aldrig! Varför frågar du ens?

Tjejen: Vill du kyssa mig?

Pojken: Ja, så fort jag får tillfälle till det.

Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?

Pojken: Är du galen? Absolut inte!

Tjejen: Kan jag lita på dig?

Pojken: Ja älskling

Tjejen: Älskling...

LÄS DETTA IGEN FAST NERIFRÅN OCH UPP




/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0