11-11-11

Idag är det den 11-11-11 och det är meningen att jag ska plugga. Men istället gör jag allt annat. Kom hem vid tio i tre och jag har inte pluggat ett smack sen dess. Visserligen så städade jag i ungefär en timma och fyrtio  minuter när jag kom hem, men all den andra tiden har jag inte gjort något speciellt. Jag måste verkligen plugga, för jag har tre prov nästa vecka, men jag är helt omotiverad till att sätta mig och läsa i en döds tråkig bok. Önskar att jag hade fotografiskt minne, då skulle det bara räcka med att kolla lite i boken och sen så kan man allt. Det skulle vara så skönt! Nu ska jag inte sitta och åma mig mer framför er och istället gå och plugga lite (jag kommer antagligen inte plugga någonting, men, men).
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0