har haft ett toppen lov ;)

Har haft ett toppen lov. Men det känns verkligen trist att det redan ska ta slut. Det är ju nu man vill att det ska vara lov i ytligare en vecka till. Önskar att jag var min vän Amina som åkte till Kanarieöarna i fredags med sin familj. Är jättejättejätte avundsjuk. Jag vill också åka utomlands och vara borta från skolan. Men om man tänker från den ljusa sidan så missar jag inte massor i skolan. Men jag kan fortfarande inte låta bli att vara avundsjuk. Jaja nu ska ni inte behöva sitta och läs hur avundsjuk jag är och så vidare. Som sagt jag har haft ett toppen lov. Halloweenfest med vänner, sedan var jag på UB och festade med vänner, har softat ganska mycket också under lovet. Ja, jag tror ni har fattat poängen jag har haft ett toppen lov (typ tredje gången jag skriver toppen lov och om man ska räkna med den här gången blir det fjärde gången). Hoppas ni också har haft ett toppen lov (femte gången).
/Kram Ebba <3

Kommentarer
Postat av: viktoria

Jag tycker att du var lite otydlig med att du hade haft ett toppenlov. Du får skriva tydligare nästa gång!!!

2011-11-07 @ 18:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0