Pannkaks Tävling

Idag på lunchen så hade jag och mina kära vänner (Viktoria, Antonia, Amina, Julia och Line) pannkaks tävling och jag hade den stora äran att vara domare. Tävlingen gick ut på att äta så många pannkakor som man orkade. Vinnaren vann en bulle och förloraren skulle köpa bullen till vinnaren.

Rond 1:
Viktoria: 3 st 
Antonia: 4 st
Amina: 4 st
Julia: 4 st
Line: 4 st
(Jag: 3 st)

Rond 2:
Viktoria: 3 st
Antonia: 4 st
Amina: 3 st
Julia: 2 st
Line: 3 st
(Jag: 0 st)

Rond 3:
Viktoria: 0 st
Antonia: 3 1/2 st
Amina: 4 st
Julia: 0 st
Line: 3 st
(Jag: 0 st)

Slut resultat:
1. Antonia: 11 1/2 st
2. Amina: 11 st
3. Line: 10 st
4. Viktoria: 6 st och Julia: 6 st
(5. Jag: 3 st) 



/Kram Ebba

Kommentarer
Postat av: amina

var det värt det? svar nej.

kom ju inte till skolan pågrund av det..

2011-09-24 @ 19:08:22
URL: http://amina.jakupovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0