tillbaka i skolbänken

Jag började ju skolan i torsdags, men då fick vi bara massor av information (schema, nya regler och lärare m.m.) och i onsdags gick vi i grupper på olika stationer och skulle samla poäng. Så skolan startade inte på riktigt för ens idag för mig och jag kan inte direkt skriva att jag tycker att det är så speciellt kul utan att ljuga. Såklart är det kul att träffa alla i klassen igen efter två månader, men som jag skrev så är det inte speciellt kul med skolan, hehe… En intressant sak dock är att vi har fått en utbytesstudent från Australien i vår klass som heter Emma, så jag kommer att få öva på engelska ganska mycket i år. Sedan så har jag börjat nian och är där med äldst på skolan och det känns… inte så annorlunda från i åttan, hehe… Jag kommer ihåg när jag gick i låg- och mellanstadiet och det kändes som att jag aldrig skulle få gå i nian, men nu gör jag det och det känns som tiden bara har flugit iväg. Man vågar knappt blicka längre, för att man är så rädd att när man öppnar ögonen igen så ska man befinna sig i en tjugoårings kropp, haha… Nä, det var nog allt för min denna gång. Hej då!

 

/Kram Ebba <3


Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto&Musik

SV: Åh, tack så mycket :) Va kul!

2012-08-28 @ 12:13:39
URL: http://pladdermf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0