Bildbomb

Har haft en riktig rolig dag med vänner! Har haft pappersbollskrig med Viktoria och Celine, kollat på grishjärta, cyklat inomhus i skolan med Viktoria och Lucas (jag vet att vi är coola). Sedan har jag och Viktoria kollat på film och moffat och slutligen så har jag haft en underbar mysig tjejkväll med Julia, Line, Viktoria och Amina. Det tror jag var allt och nu ska jag gå och läggs mig, för jag är as trött image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
/Kram Ebba <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det tänkte jag faktiskt inte på, men det var en riktigt kul dag i skolan igår! hahahah!

2012-02-11 @ 10:41:53
URL: http://serafina.blogg.se/
Postat av: Kuriosakabinett

Tack snälla du. Off så oväntat med ett grishjärta.

2012-02-13 @ 00:47:32
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0