I morgon är det skola :(

Nu har jag varit hemma i över ett dygn och jag har fortfarande inte packat upp, men annars är allt är sig likt. Jag har as mycket plugg (som vanligt), men jag vill egentligen bara gå och lägga mig och sova i hundra år som Törnrosa. Okej nu kanske jag tog i en aning mycket. Men jag tror ni förstår mitt budskap.

Jag måste säga att jag har haft en toppen vecka fast jag har haft brist på sovmornar. Med massor av skidåkning och varm choklad. Jag måste erkänna att jag inte han med att fota så mycket som jag trodde, men det är ju inte hela världen. Lovet slutade ju inte heller helt fel med en efter längtad Viktoria. Vi kolade på film och sedan fortsatte det roliga med Celine och Josefine. Det var allt för den här gången. Puss och hej!

/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0