Längtar till sportlovet!

Längtar galet mycket till sportlovet, för då blir det "Skiing time". Fast först måste jag klara av nio skoldagar, plus tre prov. Kul liv man har! Föra året låg jag i 39 graders feber nästan hela sportlovet. Jag åkte bara skidor en dag, så nu känner jag att jag måste ta igen lite, hehe.
Min familj ska åka till Idre som vanligt. Vi eller rättare sagt mina föräldrar har en stuga två mil utanför den lila staden.
Längtar galet mycket till sportlovet, för då blir det "Skiing time". Fast först måste jag klara av nio skoldagar, plus tre prov. Kul liv man har!
Föra året låg jag i 39 graders feber nästan hela sportlovet. Jag åkte bara skidor en dag, så nu känner jag att jag måste ta igen lite, hehe. Förutom att åka skidor ska jag försöka hinna med att ta så många fina foton som jag bara kan på det vackra vinterlandskapet. Min mamma fyller dessutom år då, så vi ska antagligen ut och äta någon dag. Längtar!
Min familj ska åka till Idre som vanligt. Vi har en stuga två mil utanför den lila staden eller rättare sagt mina föräldrar.
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0