Grattis finaste Stella :)

Idag fyller Stella 15 år och jag har grattat henne med morgon sms och en liten present. Eftersom att hon redan har öppnat den kan jag ju skriva vad hon fick. I paketet låg det tre par örhängen och ett mörkblått nagellack. Jag tror han blev ganska glad.
Själv har man ju ett litet tag tills man helt plötsligt en dag måste komma ihåg att säga att man är 15 år och inte 14. Men jag längtar faktiskt. Är faktiskt lite trött att vara fjortis (haha). När man blir 15 öppnas så många nya dörrar för en, man får kolla på filmer med 15 års gräns på bio, man blir straffmyndig och hur coolt är inte det! Men det bästa av allt… trumvirvel… Man blir byxmyndig och man får ha så mycket lagligt sex som man vill (hoppas att inte min mamma läser det här). Nä, skoja bara, hihihi. Att bli byxmyndig är väl kul, men kanske inte direkt det fantastiskaste som kan hända än. Nä, det var väl allt för idag.
/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0