Min dag :)

Idag har det vart en dålig dag med ljusa stunder. För det första kan jag börja med att nämna att det har regnat och jag gillar inte regn. Sedan så har inte min skola någon egen gympasal så vi måste gå en bit till en annan gympa hal. Och i början finns det en backe, som vi kallar lerbacken eller isbacken (namnet skiftar beroende på om den är lerig eller isig) och tror ni inte att jag lyckas halka så att jag landar på knäna, så att mina snyggaste jeans går sönder på ena knät. Plus att jag även skrapar upp knät lite. Sedan hade jag faktiskt ganska kul på gympan fast det var volleyboll och jag skämde ut mig. Sedan var jag as trött när jag kom hem. Men jag bestämde mig för att följa med mamma att ut och gå i stans elljusspår när hon frågade. Vägen var as hal, så jag lyckade ramla igen på mitt knä. Nu är har jag ett sår och en bulla, som är blå på knät. Det var min dag det. Förlåt att jag klagar om små saker, men jag kände att jag bara var tvungen att dela med mig att min fantastiska dag.
/Kram Ebba <3

Kommentarer
Postat av: aliciajasmine

Hejdär snygging! Jättefin blogg! Hade blivit jätteglad om du hade tid och ville kolla in min..? :')



TIPS TIPS TIPS: tjäna massvis med pengar på bloggen, och ja, det funkar. för mig i alla fall! Så om du vill tjäna pengar på att skriva om din vardag, (eller annat du bloggar om) - kolla in det här:

http://aliciajasmine.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html

- och JA, det funkar. Vet massor som har fått ut sina pengar, och snart är det min tur att hämta ut! när nästa utbetalning sker så är jag 500 kr rikare! :D

2012-01-16 @ 22:05:52
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0