Planerna för helgen...

Hej, hej alla fina! Planerna för helgen är att jag och mamma först ska åka in till Strängnäs, för att jag ska köpa en present till min syster. Hon fyller 17 år på måndag. Sedan ska jag tag tåget till Stockholms central, där Stella ska möta upp mig. Vi ska fira att hon fyllt 15 år genom att kolla på bio. Vet inte riktigt än vilken film det blir. Efter det åker vi hem till henne, för att ha en liten slipover, hihihi. Ja och sedan på söndag har vi körträning. Ska dessutom försöka klämma in lite plugg. Ja, det var mina planerna för helgen. Nu ska jag hoppa in i duschen (inte bokstavligen) och göra mig lite fin. Hoppas ni också har en fullspäckad helg med nära och kära!


/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0