vikingamarknad

Som ni kanske har märkt har jag inte bloggat de två senaste dagarna, det har berott på att jag har varit på vikingamarknaden i Stallarholmen. Har haft jätte trevligt. Men vädret har varit lite ostadigt. I lördags var det smäll varmt och alldeles kvavt, så man nästan höll på att svettas ihjäl. Medan i söndags så var det verkligen blixtrar och dunder och det spöregnade. Det regnade så pass mycket så det blev stora pölar, som ”vikingarna” slängde sig i och det var till och med några som duschade i regnet, haha. Dess värre blev det även stora pölar i några av vikingatälten. Pågrund av regnet så stängdes marknaden i förtid. Men som jag skrev så hade jag jättetrevligt och jag köpte en cool silver ring för 300 kr, som ser ut som en orm (lägger upp bilder på den senare).

De hade en jättefin hästshow.

 

Telge glima visade upp några galna vikingalekar.

 

Gick runt och kollade med min bror och hans flickvän Jenny.

 

Vikingabåten Steffni.

 

En söt bild på min bror och Jenny, hihi...

 

/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0