första dagarna av sommmarlovet

Känns fortfarande inte riktigt som sommarlov än, men jag vet inte varför. Det kanske måste gå några dagar innan min kropp börjar vänja sig vid att inte gå i skolan och vara stressad av allt plugg, hehe... Har haft en riktigt rolig start på sommarlovet i alla fall. I fredags hade jag skolavslutning och sedan på kvällen var jag på något som heter schools out som Strängnäs kommun arrangerar, för alla ungdomar i kommunen. Jag gick dit med mina vänner (ja, vilka annars liksom, haha...) och jag hade verkligen jättekul hela kvällen. Sedan i lördags firade jag och mina närmaste tjejkompisar vår underbara lilla vän Antonia, som fyller 15 år nu i juni. Hon fick smycken, nagellack kondomer, glid medel och ett riktigt sexigt nattlinne. Nästan hela bunten sov över hos henne och på förmiddagen på söndagen gick vi och kollade på Aminas fotbolls match. Måste erkänna att vi kanske inte var jätteengagerade i och se vilka som gjorde mål hit och dit, men jag lyckades snappat upp att det var det lag Amina var med i som vann. Sedan så har jag mest slappat hela söndagen och måndagen. Jag har även rensat ut min garderob idag. Fick ihop till två hela papperskassar med kläder, som nu ska ges till Röda korset. Ja, det var nog allt i stora drag. Orkar inte gå in på massor av detaljer,hehe... Hej då så länge :)
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0