Sveriges nationaldag

Idag är det Sveriges nationaldag och det har jag firat med att… Ja, jag kan ju faktiskt inte direkt säga att jag har firat så mycket… Men i alla fall, idag har den kören jag är med i uppträtt i ett slott som heter Mälsåkerslott. Personligen tycker jag att det faktiskt gick ganska bra och det kom faktiskt en och annan tår från en del i publiken inklusive min mamma. Jag hade tre solon, var av två av dem var ganska korta och ett av dem var på en hel låt. Som vanligt blir jag jättenervös, skakar i hela kroppen och blir alldeles torr i munnen och det värsta av allt är att det inte släpper. Men, men jag tyckte i alla fall att jag skötte mig bra. Om ni undrar så sjöng jag solo på Ellie Gouldings veration av Your song och de två kortare  var på Kärleken väntar med Kent och Under ytan med Uno Svenningsson . Tänkte göra ett kort inlägg, men så blev det inte.  Så hej då och ha en fortsatt glad nationaldag (eller hur man säger)! 

/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0