Äntligen så är man 15 :D

Hej svejs alla glada! Idag är det den 4 mars och vad händer idag egentligen? Jo, idag fyller jag faktiskt 15 år! XD Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så får jag nu cykla utan hjälm, kolla på filmer från 15 år (inte för att jag har gjort de två först nämnda förut...), jag är även straffmyndig och byxmyndig, hihi...
Jag har haft en toppen dag och jag har fått världens finaste presenter! Dagen började med att jag vaknade 07.42 och det roliga var att dagen innan hade jag bestämt med mina föräldrar att familjen skulle komma in och sjunga för mig klockan nio, för att jag brukar vakna runt nio, tio. Jag kunde inte somna om, så jag fick ligga kvar glatt i min säng och vänta på dem. Sedan så har jag varit på klädprovning inför musikalen "Jesus Christ Superstar", som min körledare har satt upp. Jag har flera små roller och min körledare valde ut de mest galnaste kläderna till mig (men det är jag ju inte direkt ensam om, hehe...). Ska lägga upp bilder på kläderna imorgon. ;) När jag kom hem åt jag och familjen lunch sedan åkte vi till våra "grannar" (de bor typ två kilometer bort ifrån oss) och kollade på deras kattungar och lammungar. DE VAR BARA FÖR SÖTA!!! Ja, vad hände mer? Jo, vi åt en super god middag (tack pappa), sedan åt vi en god tårta made by me och jag fick jättefina presenter. Jag avslutade hela min födelsedag med att kolla på första avsnittet av "Vampier diaris" (jag fick de två första säsongerna i present)  med mamma. Ja, det var nog allt. Jag är verkligen super nöjd över min födelsedag. Imorgon ska jag lägga upp lite bilder på mina presenter och så.
Hej svejs alla glada! Idag är det den 4 mars och vad händer idag egentligen? Jo, idag fyller jag faktiskt 15 år! XD Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så får jag nu cykla utan hjälm, kolla på filmer från 15 år (inte för att jag har gjort de två först nämnda förut...), jag är även straffmyndig och byxmyndig, hihi...
Jag har haft en toppen dag och jag har fått världens finaste presenter! Dagen började med att jag vaknade 07.42 och det roliga var att dagen innan hade jag bestämt med mina föräldrar att familjen skulle komma in och sjunga för mig klockan nio, för att jag brukar vakna runt nio, tio. Jag kunde inte somna om, så jag fick ligga kvar glatt i min säng och vänta på dem. Sedan så har jag varit på klädprovning inför musikalen "Jesus Christ Superstar", som min körledare har satt upp. Jag har flera små roller och min körledare valde ut de mest galnaste kläderna till mig (men det är jag ju inte direkt ensam om, hehe...). Ska lägga upp bilder på kläderna imorgon. ;) När jag kom hem åt jag och familjen lunch sedan åkte vi till våra "grannar" (de bor typ två kilometer bort ifrån oss) och kollade på deras kattungar och lammungar. DE VAR BARA FÖR SÖTA!!! Ja, vad hände mer? Jo, vi åt en super god middag (tack pappa), sedan åt vi en god tårta made by me och jag fick jättefina presenter. Jag avslutade hela min födelsedag med att kolla på första avsnittet av "Vampire diaries" (jag fick de två första säsongerna i present)  med mamma. Ja, det var nog allt. Jag är verkligen super nöjd över min födelsedag. Imorgon ska jag lägga upp lite bilder på mina presenter och så. Godnatt.
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0