Skaffat Twitter :)

Idag har jag ägnat mig åt att städa mitt rum, som jag inte har städat på jag vet inte när. Men nu är det i alla fall rent och fint. Kom och tänka på att när man ska städa gör man allt annat förutom att just städa. Typ hålla på med saker man hittar i röran. T.ex. som att jag hittade en gammal tröja från när jag gick i femman, som jag typ bara använde en gång och som jag fortfarande kan ha. Eftersom att jag tyckte/tycker den inte är speciellt fin började jag att klippa i den. Sedan tog jag fram kameran för att ta kort på resultatet (lägger upp kort senare). Det så typiskt mig...
Sedan vill jag bara säga att jag har skaffat Twitter och att ni gärna kan följa mig där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0