Valborg 2012

Igår var det Valborg och det firade jag med ett härligt gäng. Kvällen bestod av femkamp, såpbubblor, fotande (261st), sjungande och framförallt mycket skratt. Under kvällens slut kunde jag till och med tjecka av första doppet på min ”saker att göra lista 2012”. Haha skoja, har ingen sådan lista, men vi badade däremot. Det var svin kallt, men uppfriskande. Sedan körde vi ”sanning och konka” som urartade sig till bara ”konka”. Jag vet, det låter lite låg- och mellanstadiet, men det var roligt haha. Ni som var med fattar vad jag menar ;)
Det var en kort sammanfattning av min Valborg det och nu MÅSTE jag verklogen gå och plugga. Jag har jättemycket i skolan nu.  

/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0