Dagisåterträffen

Hade jättetrevligt igår! Fast tyvärr var det fyra som inte kunde komma, men vi har bestämt att vi ska försöka ses på jullovet igen och då hoppas jag att alla kan komma. Men i alla fall så gick vi till vårt gamla dagis och gick runt och kollade. Tyvärr så kunde vi inte kolla hur det såg ut inuti, men det var trevligt ändå. En sak jag förvånades över var att allt var mycket, mycket mindre än vad jag mindes, som allt har krympt. Det är ju inte direkt som att jag växt något sedan dagis, haha... Efter det gick vi upp till ett berg vi ofta gick på utflykt till. Vi gjorde det dumma och tog den brantaste vägen upp plus att det också var bäckmörk ute, så det blev lite "klättring" här och där. Sedan så satt vi på berget och fikade på varmchoklad och bullar. Efter det gick vi till ytligare ställe vi brukade gå på utflykt till. Sedan gick vi och köpte pizza och skyndade oss hem till Stella, så att inte pizzorna skulle svalna. Resten av kvällen tog vi det lugnt, kollade på film och pratade. En lyckad kväll helt enkelt. 
Bilderna är tagna med Alvas (länk) kamera utav mig och Alva.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0