Min skola

Två personer från min skola har vänt sig till den lokala tidningen och klagat om att vi inte har tillräckligt med läroböcker och mat. Vi har har läroböcker och det är bara två gånger den här terminen som maten har tagit slut. Det finns mycket på min skola att klaga på och så klagar de på de minst och obetydliga problemen. Några saker som är mycket allvarligare är att vi byter lärare stup i kvarten (sedan sexan är jag nu på min femte engelska lärare, femte svenska lärare, sjätte spanska lärare, tredje SO lärare och det är bara några ämnen), vi har lärare som är dåliga på svenska och vi får endast sitta femton minuter i matsalen och äta på grund av det finns för några platser m.m. Klicka HÄR om du vill läsa artikeln.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0