de senaste dagarna

Hej, hej! Det börjar bli ett tag sedan jag bloggade senaste, så jag tänkte bara slänga in ett inlägg nu. Har haft ganska mycket att göra de senaste dagarna. I måndags så hade min skola "orienteringenstävling" för hos nior. Blev faktiskt ganska nöjd med min insatts. Jag tog alla kontroller. Sedan så på kvällen var jag på ett "kick och box" pass på gymmet jag tränar på med min syster. Vi kände lite som att vi kommit fel bland alla muskulösa människor, men som tur var det några som oss också, haha... Det var i alla fall jättekul och jag ska verkligen gå nästa måndag igen. Igår så beställde jag tågbiljetter till Skåne. Ska träffa några härliga vänner från konfirmationslägret jag var på i somras. Ska åka dit den 12:e oktober och vara där hela helgen. Ser fram emot det jättemycket!! Idag så SKA jag plugga, har inte orkat gjort det. Men jag har två prov nästa vecka och en hel del läxor, så jag måste verkligen plugga. Sedan så ska jag nog gå på "step up" pass ikväll. Ja, det var nog allt. Hej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0