konfaåterträff

Hej, hej på er!! Har varit på konfirmationsåterträff i helgen. Kan ha nämnt det i ett tidigare inlägg. Men i alla fall så har jag haft ännu en toppen helg!! Det var så kul att se alla!! Tyvärr var det några som inte kunde komma och det var trist, men annars hade jag det verkligen jättebra. Vi har mest tagit det lugnt och klafsat runt i leran, hehe. Vädret var inte alls bra. Mina gummistövlar var så leriga att man knappt såg att de var marinblåa längre, så det första jag gjorde när jag kom hem var att tvätta dem (känner mig lite duktig, hehe).

Vi kom fram till att vi SKA fixa en till återträff!! Ser fram emot det!!  

 

 

 

/Kram Ebba <3

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0