lörag&söndag

Har haft en toppen helg!! Verkligen jätte mysigt och kul att få träffa alla Skåne brudar från konfirmationslägret. I lördags så kollade jag på Agnes handbollsmatch och hon var jätte duktigt. Hennes lag vann. Sedan åkte vi hem till henne och där träffade jag Astrid hennes tvillingsyster, som också var med på lägret. Jättekul att se henne!! Vi åt lite mat och tog det lugnt, sedan åkte vi in till stan och träffade Susanna. Det var verkligen jättekul att se henne också!! Vi tog en kvällsfika ute i kylan, men det var faktiskt inte så kallt och det var ganska mysigt i mörkret. När jag, Agnes och Astrid kom hem så kollade vi på film fram till klockan tre på natten. Inte så smart med tanke på att jag och Agnes skulle försöka gå upp ganska skapligt, för att vi skulle åka till Malmö på söndagen. Men vi lyckades släpa oss upp i alla fall, haha. Tråkigt nog var vädret inte det bästa och några butiker var stängda på grund av att det var söndag. Men det var mysigt ändå. Hittade en (väldigt sen) födelsedagspresent till Amina och även en tröja på Carlings till mig själv. Sedan så träffade vi Robert S från Project Runaway Sverige på Monki. Han stod i kassan och han avslöjade att programmet blir bara mer och mer spännande mot slutet. Vi tog en lång fika efter det och sedan bar det av hem till Agnes igen. Väl hemma hos henne så tog vi det lugnt och jag fixade i ordning mina saker. Sedan så lämnade hon och hennes mamma mig på tåget. Det var tråkigt att åka därifrån, men jag kan trösta mig med att jag ser dem nu i helgen igen för då är de konfaåterträff. Yeay!!  

Bilder!!

 
 
/Kram Ebba <3

    


Kommentarer
Postat av: Anonym

HARRYY <3

Svar: <3
Ebba Kärrholmen

2012-10-17 @ 10:10:14
URL: http://snicki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0