shoppat lite

Efter skolan idag så åkte Jag, Hanna, Emma och Celine till Eskilstuna för att shoppa lite. Vi hade planerat att ta tåget, men strax efter att vi köpt våra biljetter så blir tåget inställt *suck*. Man vågar fasiken inte lita på sj längre!! Så vi tog bussen istället. När vi väl var framme flöt allt på bra. Vi började med att äta på Waynes coffee för att tysta våra hungriga magar. Sedan gick vi runt och kollade i butiker. Jag fyndade ett par lösögonfransar för 10kr på In&Finn, ett halsband på Veromoda för 10kr som hade kostat 249kr sedan så köpte jag en tjocktröja till min växande samling för 450kr på Monki. Jag är verkligen galen i tjock tröjor, jag anar smått att jag har börjat fått ett beroende, haha. Hittade massor av andra saker, men mina flesta pengar gick åt till att köpa den där tjocktröjan. Lägger upp bilder på allt under veckan inklusive tröjan jag köpte på Carlings i Malmö, som också råkar vara en tjocktröja. 

 
 
/Kram Ebba <3

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0