i Stockholm hos Ulrica

Hej, hej på er!! Har haft en finemang vecka. Dock har jag haft ganska mycket plugg, som alltid hehe... Men nu är det i alla fall helg (skönt!) och då kan man låtsas att man inte har så mycket att plugga fast man egentligen har det. Igår så var jag och ett gäng på ungefär 15 pers (tror jag, haha... Nollkoll) hos Hanna och hade lite myskväll. Vi kollade på en skräckfilm, som visade sig inte vara så jätte läskigt. Den heter "fingerprints". Men kvällen var ändå lyckad. Just nu sitter jag på tunnelbanan med min fina Ulrica. Känns toppen att äntligen få se henne!! Vi har varit i Gamlastan och fikat lite och sedan gick vi och kollade lite i affärer och dreglade efter saker som var alldeles för dyrt för hos, haha... Jag införskaffade mig i alla fall ett halsband på Topshop och en ny plånbok från Monki. Ha en riktigt bra lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0