min eftermiddag

Hej! Idag efter skolan gick jag, Antonia, Lucas och David ner på stan, för att köpa födelsedagspresenter till våran söta lilla vän Julia som ska fira sin 15 årsdag på fredag. Efter mycket letande hittade vi de perfekta presenterna, haha... Sedan kom Viktoria och även hon köpte en present. Sedan gick jag, Viktoria, Antonia och Lucas och fikade medan David som den hurtiga lilla pojken han är åkte till sin träning. Hade verkligen en jätte trevlig liten fika stund. Sedan rusade jag till bussen för att inse att det inte gick någon buss (det stod fel i tidtabellen). Så det var bara glatt att vänta på nästa. Ja, det var lite om min eftermiddag. Hoppas att ni också har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0