Äntligen helg!!

Mina ögonbryn är buskigare än någonsin och mitt smink är flammigt, men denna bild får duga.
 
Ännu en skolveck avklarad! Känns så skönt med helg. Gick till gymmet efter skolan med Hanna. Vi körde mest styrka och sedan när vi var klara var vi tvungna att springa till bussen. Fan vad jobbigt det var! Har smått ångest (som vanligt) över skolan. Ligger inte alls i fas med skolarbetet, men jag har helt enkelt inte orkat med skolan. Jag är sjuk skoltrött och jag vill bara ha sommarlov!! Men det är väl bara bita ihop och kämpa på. Jag har ju inte så mycket att välja på. 
  

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Tycker det var en fin bild på dig:)

Svar: Tack så mycket :)
Ebba Kärrholmen

2013-03-02 @ 13:33:59
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: ❤ W I L M A S A B I N A ❤

Fin blogg! :)

Svar: Tack!! :D
Ebba Kärrholmen

2013-03-02 @ 17:43:14
URL: http://wilmasabina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0