Kläder på skolavslutningen

Om en vecka går jag ut nian, kan knappt fatta det!! Det ska både bli konstigt och skönt att börja gymnasiet. Det känns konstigt för att jag har spenderat så mycket tid tillsammans med min klass och helt plötsligt ska jag inte göra det längre. Men det kommer även bli skönt på grund av olika anledningar. Hamnade lite på ett sidospår, hade egentingen tänkt skriva om vad jag hade tänk att ha på mig på avslutningen.Ytligt, jag vet! Haha... Men jag vet att många tycker det är en stor grej.   
 
Det slog mig för en stund sedan faktiskt att denna outfit jag hade tänk ha på mig i år liknar väldigt mycket outfiten jag hade förra året på sommaravslutningen. Ingen utav klänningarna köpte jag i syfte att ha på mig till avslutningen (var för lat att åka och köpa klänning), båda är blommiga och båda matchade/matchar jag med läderskärp i midjan och converse. Så det kan bli, haha.  
 
Årets outfit:
Orkade inte ta en outfitsbild, så jag letade upp dessa bilder i arkivet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0