Vattenkrig!

Bilden är från min vän Celines instagram! instgram: celineekelund blogg: HÄR
 
Idag så hade min klass ett stort vattenkrig på skolgården och gud så roligt det var! Det var jättemånga elever som stod och kollade på och till och med några utav lärarna tyckte det var kul. Dock så tyckte inte alla lärare det... Lite får det väl ändå tåla, haha. Efter ett tag så utvecklade sig vattenkriget till et mjölkrig och alla blev rätt så kladdiga. Vatten och mjöl är ingen bra kombo, if you know what I mean. Men som jag skrev innan var det as roligt!
 
Efter skolan fixade jag och pappa med bankkort (äntligen!) och sedan åt vi på stan med mamma och Douglas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0