Spontan shoppat

Hej! Har haft två dagar fulla med plugg. Jag var dock i Eskilstuna i måndags och spontan shoppade lite med mamma. Jag var på jakt efter en klänning till niornas dans och ett par jeans. Köpte ett par höga svarta jeans och så hittade jag två snygga klänningar. Jag kunde inte bestämma mig vilken av dem jag skulle köpa, så jag köpte hem båda och sedan så ska jag lämna tillbaka den jag inte vill ha. Super svårt beslut!! Ska lägga upp allt på bloggen när jag har tid. Det var allt för mig den här gången, hej då!!

Kommentarer
Postat av: Celine Ekelund

Får man se bild på klänningarna? :D

Svar: Ja, hade tänkt att ta kort på dem, men har inte tagit mig tid till det än. Men det kommer :)
Ebba Kärrholmen

2012-11-21 @ 21:50:10
URL: http://celineekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0