stukat foten...

Hej på er allasammans!! Har jättemycket plugg och jag är en sådan person som lyckas skjuta upp allt till sista minut även fast jag tror att jag ligger bra till, haha... Ebba i ett nötskall. Ja, men som skrivet så har jag väldigt mycket plugg och jag vet inte hur jag ska hinna med allt.
En jobbig sak som hände idag på gympan när vi hade orientering var att jag lyckades ramla och stuka foten. Först gjorde det jätteont och efter att den värsta smärtan försvann så gick det att gå relativ normalt med foten utan att det gjorde ont, men nu kan jag inte ens gå normalt. Det gör verkligen jätteont. Det ända bra med att stukat foten är att jag förmodligen slipper att vara med på skoljoggen imorgon, men det är dock det ända. Nä, nu ska jag åter gå till skolarbetet!! Hej då!!
 
 
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0