the girl on the field

För några dagar sedan så ställde jag upp att stå som modell, för min systers fotouppgift. Hon skulle ta kort på ett föremål (i detta fal mig) i motljus, medljus och sidoljus. Hon knäppte lite kort och jag spexade lite framför kameran. Lite skratt här och där. 

Tänkte visa er några bilder hon tog. Det är inte exakt de bilderna hon använda till själva uppgiften och det är jag själv som har redigerat dem. Som ni ser så valde jag att inte ha bilderna i färg, men jag funderar på att lägga upp dem i färg också. Jag får se hur jag gör.

 
 
/Kram Ebba <3

 

 

Kommentarer
Postat av: emilia

skulle vara kul att se dem i färg också :)

Svar: Har lagt upp dem även i färg :)
Ebba Kärrholmen

2012-09-19 @ 19:09:06
URL: http://pichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0