Denna dag

 
Bild från när Line och Josefine kapsejsade med flit
 
Idag så paddlade niorna på min skola 8km. Det var faktiskt ganska kul och det gick mycket snabbare än jag förväntat mig. Sedan var det inte så dumt att ha Amina som "paddelkompis"! Dock så var det inte så kul att behöva gå upp klockan sex på morgonen.
 
Josefine, Elin, Stella, Sofia och Alva
 
Har hängt på Kreativa Hörnan, som Elin och Alva håller i, från 18.00 till 21:00 med detta härliga gäng. Hade jättetrevligt! Vi fikade, pysslade och fixade samt dansade som idioter (mest jag och Sofia) till as dålig musik. Kan verkligen släppa loss med dess underbara tjejer!
 
Ps. Josefine nämns två gånger i detta inlägg, men det är två olika Josefine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0