Detta har jag haft för mig den senaste veckan!

Lite bilder under veckan!
 
Den senaste veckan har faktiskt varit väldigt bra! Jag har varit på Get Ready-möte inför USA, varit med Olivia (inte min syster), köpt biljett till Bråvalla, snackat i Skype med Stella och även Sali sent på kvällarna samt att jag har köpt tågbiljetter till Skåne, för att få träffa mina girls! Jag kan inte fatta att det var över ett år sedan vi såg senast! Jag har även fikat med Olivia min syster. Gud vad förvirrande det är att ha en kompis och en syster, som heter Olivia, haha! Men ialla fall så började mitt sportlov idag och som vanligt ska familjen till Idre, för att åka skidor. Det ska bli så kul! Dock ska vi åka klockan 06:00 imorgon, så det blir till att gå upp tidigt... Det var allt för mig denna gång, godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0