Första skoldagen 2014 avklarad

 

Söta Aslan och Caspian!

 

Nu börjas det igen, tidiga morgnar, plugg, stress, prestationsångest och det jobbigaste av allt, komma ihåg att ladda datorn... Ja, skolan har börjat! Min första dag i skolan år 2014 var inte direkt mycket ut över det vanliga. Jag var ute på Tumblr och 9gag på lektionerna medan lärarna hade genomgång. Jag har verkligen världens sämsta studieteknik, haha!

 

För att göra denna dag bara lite värre har jag dessutom tagit två sprutor. En mot stelkramp och en mot hjärnhinneinflammation. Sprutan mot stelkramp var egentligen helt onödig för mitt vaccination jag tog när jag var liten ska hålla i 30 år, men om man ska åka som utbytesstudent måste man fylla på om det har gått mer än fem år sedan man tog den senaste. Bra att veta! Jag är dock lite glad, för nu har jag bara två sprutor kvar och sedan är jag färdig vaccinerad för att åka till USA!!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0