Nyår!!

 
Mitt nyår var riktigt bra! Först så åt jag middag med Olivia och henne tjejkompisar och senare på kvällen kom mer folk. Vi dansade och umgicks. Sedan vid tolvslaget gick vi ut och sköt några raketer. Jag var inte alls ute länge, för det var svin kallt. Sedan klockan tre drog jag och några andra och bastade. Lite spontan sådär, haha. Kom hem till Erik (Olivias pojkvän) vid typ fem och gick raka vägen till sängen. Sedan på kvällen den 1:a, så var min familj bort bjudna på middag hos Stellas familj. Det var super mysigt, som vanligt att få träffa min lilla pingla!
 
Ps. Hade verkligen inga bra bilder ifrån nyår, så det fick bli denna gif som jag har gått och blivit lite små kär i! Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0