Idre och annat

Några bilder från Idre!
 
Nu har det gått över en vecka sedan jag kom hem från Idre och jag har insett att jag verkligen måste bli bättre på att blogga! Har till och med fått klagomål från ett par stycken, så nu ska det bli skärpning, haha! Men i alla fall så hade jag det jättetrevlig i Idre förutom en liten incident, som jag tänker skriva om i ett annat inlägg. Dock tog jag inte alls många bilder, för de dagarna jag tog med mig kameran ut i backen snöade det och de dagarna jag inte hade med den var det ju självklart vacker väder.
 
Men vad har hänt den senaste veckan? Jag har firat mamma, som har fyllt 51 år. Grattis till dig! Jag haft två prov, som det inte gick något bra på. Annars har jag pluggat och gymmat. Det har faktiskt inte hänt så mycket egentligen. Känner att detta inlägg blev väldigt dåligt, men det är i alla fall något. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0