Irriterad

Som ni märkte igår så bloggade jag inte, det var för att det inte gick och att logga in på blogg.se. Jag blev småt irriterad, satt typ i en halv timma och letade efter spalterna där man skriver in sin e-post och lösenord. Men nu så funkar det.   

Som ni såg i onsdags så blev det lite ändrade planer. Jag och Celine ficksade min blogg då istället en för i torsdags som var planerat. Blev jätte nöjd med resultate. Tack Celine, du är bäst.

Har inte hänt så mycket idag förutom att jag har lämmnat in min inlämnings uppgift i dag på So:n. Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, men det blir väl att köpa julklappar och något nytt till julavslutningen som är på tisdag.


Här får ni en bild på mig när jag gick typ i 6:an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0