Fakta om mig

      Tänkte att ni ville vet lite mer om mig så här kommer lite fakta om mig:

  • Jag bor utanför Strängnäs på en bondgård.
  • Huset jag bor i är 325 kvadratmeter (inte för att skryta).
  • Har 2 bröder och 1 syster.
  • Jag är bara 1613 cm.
  • Jag har storlek 39 i skor.
  • Jag kan stolt säga att jag har fräknar.
  • Min lilla ögonsten är min katt Caspian. Han är en Helig Birma.
  • Jag är en obotlig bokmal. Är på min 81 bok sen vår terminen i femman.
  • Gråter till både filmer och böcker.
  • Älskar tv serien Desperate Housewives.
  • Jag älskar potatisgratäng.
  • Jag gillar sura godisar.
  • Min favorit låt just nu är Lost Wings med Wrestling With Angels.
  • Har aldrig eller kommer aldrig gilla Eric Saade. Vad är det för speciellt med honom egentligen?
  • Myggor älskar mig, men dessvärre hatar jag dem.
  • Jag är sjukt rädd för råttor och möss.
  • Tycker det är tråkigt att sola. 

       




      /Kram Ebba <3

   

 

 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0