Idag har jag tjänat 290kr

Igår fick jag kappan jag hade beställt från ellos.se. Blev jättemissnöjd, för att den satt som ett tält på mig och sedan blir jag sur för att den satt perfekt på modellen. Men sånt är väl livet. Så det är bara fortsätta att leta.
Idag har den kör jag är med i haft gigg och vi kännade 390 kr var. Första betalda framträdandet vi har gjort och vi var definitivt enade om att vi ska göra om det. Annars har vi mest bara sjungit på olika gudstjänster. Då kan man ju undra vad jag ska göra med de här pengarna, jo jag ska köpa julklappar. Yeay
Igår fick jag kappan jag hade beställt från ellos.se. Blev jättemissnöjd, för att den satt som ett tält på mig och sedan blir jag sur för att den satt perfekt på modellen. Men sånt är väl livet. Så det är bara fortsätta att leta.
Idag har den kör jag är med i haft gig och vi tjänade 290 kr var. Första betalda framträdandet vi har gjort och vi var definitivt enade om att vi ska göra om det. Annars har vi mest bara sjungit på olika gudstjänster. Då kan man ju undra vad jag ska göra med dessa pengar, jo jag ska köpa julklappar. Yeay!!!
/Kram Ebba <3

Kommentarer
Postat av: Elin

290 kr var det endå :)

2011-12-02 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0