"DET HÄR MÅSTE FÅ ETT STOPP"

Såg den mest äckligaste, råaste, hemskaste och fruktansvärdaste video idag.
När jag var ute på facebook fick jag en inbjudan till ett evenemang som heter "DET HÄR MÅSTE FÅ ETT STOPP" och där fanns en länk till en video. Där man får se män tortera massor av oskyldiga och försvarslösa djur. Genom att slänga dem på marken flera gåger, skära av skinnet från djuren när de är fortfarande levande m.m. Det var bara för hemskt. Jag kunde inte se klart på den ens och jag fick tårar i ögonen av att se det. Att det finns så grymma människor.
Här får ni länken till videon om ni vill se hur hemskt det är: http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp



/Kram Ebba <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0