24 november

Idag är det den 24 november och det betyder bara en sak. Om exakt en månad är det julafton. Det känns både bra och dåligt. För det är ju såklart jag längtar till julafton med all god mat och alla fina julklappar. Men jag har inte köpt in en enda julklapp och jag vet inte ens vad jag ska köpa för julklappar till mina nära och kära. Ni kanske tycker då att det är ju inte direkt någon brådska, för det är ju en hel månad dit. Men tiden tickar och vips är det jul och jag står där med noll julklappar att ge. Inte för att jag tror att det kommer att bli så, men det kommer helt klart bli så att jag köper julklappar i sista minuten (inte bokstavligen). Nä, nu ska jag gå och lägga mig, för jag har as ont i magen.
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0