Alla Helgona

Idag är det Alla Helgona, så jag och mamma åkte till min mormors grav och satte ditt en fin liten krans och sedan gick vi till minnes luden och satte dit ett ljus för min morfar. Det var verkligen jättefint där med all ljusen som var tända.
Innan det sjöng jag i kyrkan med min kör. Vi var bara tre stycken med mig ur kören som kom och vi är sju, men det gick jättebra ändå.
Ikväll ska jag åka till Heron City med mamma, pappa och Gustav och se på "Tintin". Det var lite om min dag, hoppas ni också har haft en mysig Alla Helgona.
Idag är det Alla Helgona, så jag och mamma åkte till min mormors grav och satte ditt en fin liten krans och sedan gick vi till minnes luden och satte dit ett ljus för min morfar. Det var verkligen jättefint där med all ljusen som var tända.
Innan det sjöng jag i kyrkan med min kör. Vi var bara tre stycken med mig ur kören som kom och vi är sju, men det gick jättebra ändå.
Ikväll ska jag åka till Heron City med mamma, pappa, Olivia och Gustav och se på "Tintin". Det var lite om min dag, hoppas ni också har haft en mysig Alla Helgona.
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0