klippt mig idag :)

Idag hade jag bad på gympan. Är en av de få tjejer som faktiskt gillar det. Är dessutom lite stolt över mig själv, för att jag kunde hämta en docka från 3,4 meters djup. jag vet att 3,4 kanske inte låter så djupt, men det är det.
Ja, sedan så har jag klippt håret. Bad min frisör att klippa av allt det slitna. Slutade med att mitt hår är 8 centimeter kortare. Nej, skämtade bara. Behövde bara klippa av  typ 2,5 centimeter, men det känns jättemycket kortare fast jag vet att det inte är det.
Idag hade jag bad på gympan. Är en av de få tjejer som faktiskt gillar det. Är dessutom lite stolt över mig själv, för att jag kunde hämta en docka från 3,4 meters djup. Jag vet att 3,4 kanske inte låter så djupt, men det är det.
Ja, sedan så har jag klippt håret. Bad min frisör att klippa av allt det slitna. Slutade med att mitt hår är 8 centimeter kortare. Nej, skämtade bara. Behövde bara klippa av  typ 2,5 centimeter, men det känns jättemycket kortare fast jag vet att det inte är det.
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0