Shoppat i huvudstaden

Idag åkte jag till huvudstaden med mamma och Olivia (syster) och shoppade. Hade det jättetrevligt och jag hittade riktigt fina grejer. Vi fikade på ett jättegulligt litet fik som heter "Kaffekoppen" i gamla stan.

T-shirt från "Weekday"
Blus från "Indiska"
Blus från "Indiska"
Stikad tröja från "Weekday"
Stikad tröja från "Zara"
(Jag vet att det är dålig bildkvalitet. Det är bara för att jag har tagit kort med min digitalkamera, eftersom min systemkamera är ju på lagning.)
(Jag vet att det är dålig bildkvalitet. Det är bara för att jag har tagit kort med min digitalkamera, eftersom min systemkamera är ju på lagning.)



/Kram Ebba <3

Kommentarer
Postat av: viktoria

snygga saker!!!



ebba , du måste börja kolla vår blogg... www.beautystyyle.bloggplatsen.se

2011-09-03 @ 20:07:07
URL: http://beautystyyle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0