Vaxat benen

Idag har man ju vaxat bena och jag tänker aldrig i hela mitt liv göra om det. Det gjorde JÄTTEONT!!! De andra satt och skrattade åt mig för att jag tyckte det gjorde så ont.
Viktoria och Antonia vaxade händerna, fast det egentligen inte behövde. Det ända jag har att säga om det är att de är helt sjuka i huvudet!!!
Julia bakade hos fem en jättegod kladd kaka, som vi glufsade i oss.
Jag hade jättetrevligt!
Idag har man ju vaxat benen och jag tänker aldrig i hela mitt liv göra om det. Det gjorde JÄTTEONT!!! De andra satt och skrattade åt mig för att jag tyckte det gjorde så ont.
Viktoria och Antonia vaxade händerna, fast det egentligen inte behövde. Det ända jag har att säga om det är att de är helt sjuka i huvudet!!!
Julia bakade hos fem en jättegod kladd kaka, som vi glufsade i oss.
Jag hade jättetrevligt!



/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0